četvrtak, 2. studenoga 2017.

TESTIRALI SMO: Vibram đon za savršen grip


Vibram S.p.A. je talijanska kompanija koja se primarno bavi proizvodnjom i licenciranjem Vibram đonova na obući. Vibram đonovi su se prvobitno koristili na obući za planinarenje i zamjenili su kožne đonove sa šiljcima koji su do tada bili u upotrebi. Danas se njihov proizvod koji se zove Vibram đon, Vibram guma ili jednostavno Vibram koristi i u proizvodnji obuće za trčanje. Inovatori su i po proizvodnji Vibram Fivefingersa, obuće koja je kreirana prema konceptu  bosonogog trčanja.



Na Lavaredo Ultra Trailu sam u junu ove godibe posjetila Vibram Sole Factor Truck kojim obilaze velike trke kako bi promovisali svoj proizvod i na licu mjesta zainteresovanim trkačima Vibram đonom zamjenili orginalni đon na patikama. Ono što oni nude je zapravo zanatska usluga i kao i svaka druga usluga tog tipa, traži individualan i temeljan pristup, doslednost i pažljivo rukovanje jer se svaki njihov đon prilagođava dnu bilo koje vaše patike. Potrebno je vrijeme za skidanje orginalnog đona, lijepjenje novog, sušenje, doradu što znači da je broj onih koji će na ovakvom događaju imati priliku zamjeniti đon ograničen. Ako imate sreće, ovu uslugu na trkama možete dobiti besplatno, inače se plaća. 




Mjesec dana ranije mi se Domagoj Kreber hvalio da je na prošlogodišnjem izdanju Lavaredo Ultra Traila zamjenio istrošeni đon na patikama Vibram tehnologijom pa sam ga zamolila da nam prenese svoje iskustvo.




"Prošle godine, prilikom sudjelovanja na poznatoj ultra trail utrci u Dolomitima (Italija) – Lavaredo Ultra Trailu (120km / 5.800m+), naišao sam na Vibramov kamion „Sole Factor Truck“ u kojem se nalazi pogon za zamjenu đonova. Kao sudionik utrke mogao sam, u svrhu testiranja, besplatno zamjeniti istrošen đon na tenisicama i time sudjelovat u pilot programu „The Vibram Sole Factor“. Nakon određenog vremena Vibram mi je poslao anketu o zadovoljstvu njihovim proizvodom. Cijena đona kakav su mi stavili (model Zegama - Megagrip) kreće se oko 30 do 50 eura. Postoji mogućnost kupnje i zamjene Vibram đonova kod lokalnih postolara no za tim još nisam imao potrebu. Već na prvom treningu s novim Vibram Megagrip đonom bio sam totalno oduševljen. 


Materijal đona je na sam dodir prstima ljepljiv i daje osjećaj da ima veliku moć prianjanja na tvrdoj podlozi. Nakon višemjesečnog testiranja na raznim podlogama, zaključio sam da je najveća prednost ovog modela đona na tvrdoj kamenoj podlozi, bilo ona suha ili vlažna. Imam osjećaj kao da se đon doslovno lijepi za podlogu, što mi omogućuje da trčim po suhom ili mokrom kamenju i stijenama bez ikakvog straha od proklizavanja. Osim dobrog gripa, Vibram đon posjeduje optimalnu tvrdoću pa je i dovoljno otporan na trošenje. 


Jedina negativna stvar koju sam primjetio na tenisicama s obnovljenim Vibram đonom je povećana težina, ali mislim da je to ponajviše zbog toga što prilikom zamjene nije u potpunosti odstranjen stari đon. Ako se odlučite za kupnju obuće s Vibramom ili pak za zamjenu đona, preporuka je da birate modele ovisno o namjeni i podlozi na kojoj će se tenisica koristiti. Nije svaki đon za sve uvjete, stoga Vibram proizvodi različite modele đonova za trail trčanje kako bi svatko mogao izabrati ono što mu treba. Ako dobro izaberete, s Vibram đonom sigurno nećete pogriješiti."




Ako ste u prilici posjetiti njihov Vibram Sole Factor Truck, na licu mjesta takođe možete testirati patike s Vibram đonom na kosoj vlažnoj mermernoj podlozi kako biste se uvjerili u performanse koje proizvođač garantuje. 




U nastavku je video snimljen tokom razgovora s Corradom Giambalvom, menadžerom koji vodi Sole Factor Truck.





Foto/video: Vibram, Tjš, Domagoj Kreber 

© Trčim jer štrčim. Sva prava zadržana.

Nema komentara:

Objavi komentar